Aangenaam – Lars Hendriks

Achter de naam Euregio HabetsRoyen accountants & belastingadviseurs, schuilen velen namen c.q. vele medewerkers. Aangenaam kennismaken!

Teamleider relatiebeheer, Lars Hendriks is al meer dan 12 jaar in dienst bij Euregio HabetsRoyen en werkt nagenoeg fulltime. De woensdag is papadag en deze houdt Lars vrij voor zijn anderhalf jaar oude zoontje Bram.

‘Ik vind het sjiek dat dit zo geregeld kan worden bij onze werkgever. Er is niet alleen ruimte en vrijheid om je steeds verder te ontwikkelen, maar er is ook oog voor je privéomstandigheden. Als werknemers goed in hun vel zitten, presteer je als bedrijf ook goed. In die bedrijfscultuur voel ik mij bijzonder goed thuis’.

 

MKB-adviseur

Aan ambitie geen gebrek bij Lars. ‘Onlangs heb ik  de opleiding fiscaal adviseur afgerond en nu start ik met de AA-opleiding (Accountant-Administratieconsulent). Een traject van circa 2 tot 3 jaar. Weliswaar pittig in combinatie met het werk en ons jonge gezin, maar ik heb er zin!

De opleiding zie ik als een verdieping van mijn kennis. Dat is goed voor mijn eigen ontwikkeling en ondersteunt mij in het aanbieden van kwalitatief hoogwaardig advies. Want naast het verzorgen van de jaarrekeningen en aangiften voor het MKB, adviseer ik ondernemers over alle facetten van hun bedrijf. Ook vind ik het bijzonder leuk om starters op weg te helpen om een succesvolle ondernemer te worden.’

 

Teamleider

Als teamleider wilt Lars graag als ‘vraagbaak’ fungeren en hiermee ondersteunend zijn voor zijn collega’s relatiebeheerders. Ook het kwalitatief verbeteren van interne processen vindt Lars belangrijk. Als voorbeeld noemt hij het tijdig overdragen van het klantdossier van de partners naar de werkorganisatie. ‘Om de klanten snel en adequaat te kunnen helpen, is een tijdige introductie van de relatiebeheerder en de boekhouder bij de klant wenselijk. Een persoonlijke kennismaking is niet alleen plezierig voor de klant, maar ook voor ons en draagt bij aan een adequate overdracht van de informatie over een bedrijf. Door de persoonlijke kennismaking ontstaat er direct contact tussen de klant en de relatiebeheerder c.q. boekhouder. Dat is efficiënt en effectief en draagt bij aan een goede klantenservice. Wij zijn immers beter bereikbaar dan de directie’, lacht hij.

 

Ontspanning

Lars is een druk baasje. Naast zijn werk en zijn gezin, maakt hij ook nog tijd vrij voor fysieke ontspanning. Volleybal en zaalvoetbal zijn favoriet. En bij de laatst genoemde sportactiviteit vooral de derde helft. ‘Het is allemaal goed te organiseren en ik voel me er opperbest bij’, aldus Lars.

En dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!

 

 

 

Interview: Lilian Zeekaf
Mei 2019

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google